Cold Shoulderاز ادل


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



به نظر شما کدام یک از موارد برای دانلود مناسب تر است و شما بیشتر می پسندید؟

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 7
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 37
بازدید ماه : 810
بازدید کل : 371465
تعداد مطالب : 95
تعداد نظرات : 9
تعداد آنلاین : 1



You say it's all in my head
تو ميگي اينا همه تو سر منه
And the things I think just don't make sense
و چيز هايي كه من فكر ميكنم مفهوم خاصي نداره
So where you been then? Don't go all coy
خوب پس تو كجا بودي؟ خجالت نکش
Don't turn it round on me like it's my fault
طوري رفتار نكن كه انگار تقصير منه
See I can see that look in your eyes
ميبيني. من اون نگاهو تو چشمات ميبينم
The one that shoots me each and every time
اون نگاهی که هردفعه من رو میخکوب میکنه

You grace me with your cold shoulder
تو به من فيض ميبخشي با شونه هاي سردت
Whenever you look at me I wish I was her
هر وقت تو به من نگاه ميكني ارزو ميكنم اي كاش كه اون(دختر) بودم
You shower me with words made of knives
تو منو رگبار ميكني با كلمه هايي كه از چاقو ساخته شده
Whenever you look at me I wish I was her
هر وقت تو به من نگاه ميكني ارزو ميكنم اي كاش كه اون(دختر)بودم

These days, when I see you
اين روز ها وقتي ميبينمت
You make it look like I'm see-through
تو طوري رفتار میکنی،انگار من نامرئی هستم
Do tell me why you waste our time
بهم بگو چرا وقت مارو تلف كردي
When your heart ain't admitting you're not satisfied
وقتي قلبت اعتراف نميكنه
You know I know just how you feel
تو ميدوني که من ميدونم (تو) چه احساسي داري
I'm starting to find myself feeling that way too
من هم کم کم دارم همین احساس رو پیدا میکنم

When you grace me with your cold shoulder
تو به من فيض ميبخشي با شونه هاي سردت
Whenever you look at me I wish I was her
هر وقت تو به من نگاه ميكني ارزو ميكنم اي كاش اون(دختر)بودم
You shower me with words made of knives
تو منو رگبار ميكني با كلمه هايي كه از چاقو ساخته شده
Whenever you look at me I wish I was her
هر وقت تو به من نگاه ميكني ارزو ميكنم اي كاش اون(دختر)بودم

Time and time again I'll play the role of fools (just for you)
بار ها و بارها دوباره من نقش يه احمق رو بازي خواهم كرد (فقط بخاطر تو)
Even in the daylight when you're dreaming (I'm close to you)
حتی در روشنایی روز،وقتی تو خوابی(من بهت نزديك ميشم)
Try to look for things I hear but our eyes never find
سعي میکنم چیزهایی رو که میشنوم پیدا کنم،ولي هرگز با چشم ها پيدا نميشه
Even though I do know how you play
درحالی که من میدونم تو چه جوري بازي ميكني

You grace me with your cold shoulder
تو به من فيض ميبخشي با شونه هاي سردت
Whenever you look at me I wish I was her
هر وقت تو به من نگاه ميكني ارزو ميكنم اي كاش اون(دختر)بودم
You shower me with words made of knives
تو منو رگبار ميكني با كلمه هايي كه از چاقو ساخته شده
Whenever you look at me I wish I was her

هر وقت تو به من نگاه ميكني ارزو ميكنم اي كاش اون(دختر)بودم

You grace me with your cold shoulder
تو به من فيض ميبخشي با اون شونه هاي سردت
Whenever you look at me I wish I was her
هر وقت تو به من نگاه ميكني ارزو ميكنم اي كاش اون(دختر)بودم
You shower me with words made of knives
تو منو رگبار ميكني با كلمه هايي كه از چاقو ساخته شده
Whenever you look at me I wish I was her
هر وقت تو به من نگاه ميكني ارزو ميكنم اي كاش اون(دختر)بودم




:: بازدید از این مطلب : 1749
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : مهدی عطایی
ت : سه شنبه 18 شهريور 1393
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








سایت بروز است ازتمامی صفحات دیدن کنید

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان +-+ و آدرس irma.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد. ممنون از سرزدنتونخنده






RSS

Powered By
loxblog.Com
http://uplod.ir/y95zzavbvrf3/zxc.MP3.htm zxc.MP3 - 2.3 MB [URL=http://uplod.ir/y95zzavbvrf3/zxc.MP3.htm]zxc.MP3 - 2.3 MB[/URL]

 

ليست وبلاگهای به روز شده
Google

در اين وبلاگ
در كل اينترنت
کد جست و جوی گوگل کسب در آمد و افزایش بازدید - افزایش بازدید و بهبود رتبه در الکسا و گوگل lιlı دانلود ιlιl
تبادل لینک با شما | لینکستان سـوپـر کـد|گالری عکس جهان نما|سوپر کد | کد و ابزار وقالب رایگان|پورتال تفریحی
شارژر همراه پاور بانک گن لاغری مردانه تبادل لینک رایگان تبادل لینک - تبادل لينك چراغ خواب شلمن ارزان ساعت دیواری فانتزی جوک و اس ام اس - جوک و اس ام اس تبادل لینک - تبادل لینک سه طرفه رایگان تبادل لینک - سیستم تبادل لینک سه طرفه رایگان، اتوماتیک و هوشمند سیستم تبادل لینک سه طرفه | نیازتو - سیستم تبادل لینک رایگان عینک آفتابی مارک شیلنگ جادویی مجیک هوز تبادل لینک - تبادل لینک رایگان و افزایش بازدید عكس - عکس تبادل لینک - تبادل لينك تی شرت محرم خرید آموزش پیانو خرید ساعت مچی نیازمندیهای تی صد اداره استاندارد بوشهر - اداره استاندارد بوشهر هاست ویندوز ساعت دیواری فانتزی خرید ساعت کاسیو خرید ساعت مچی توپ لباسشویی گن لاغری اسلیم لیفت شارژر همراه پاور بانک ساعت دیواری پاور بانک پاور بانک پتو اسناگی خرید فانی بافت خرید اینترنتی پتو اسناگی هاست لینوکس پاور بانک پاور بانک مونوپاد ساعت مچی
/div/div div class= div class=/div/div0/divdiv class= /a/div/div/diva href=http://blogers.ir/cod/flash-games/2/ /diva href=http://blogers.ir/cod/flash-games/2/ a href=http://blogers.ir/cod/flash-games/2/ table border=