Melt My Heart to Stone


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



به نظر شما کدام یک از موارد برای دانلود مناسب تر است و شما بیشتر می پسندید؟

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 6
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 36
بازدید ماه : 809
بازدید کل : 371464
تعداد مطالب : 95
تعداد نظرات : 9
تعداد آنلاین : 1


Right under my feet, there's air made of bricks
درست زير پاهام، هوايي ساخته شده از آجر وجود داره
Pulls me down, turns me weak for you
منو پايين ميکشه، براي تو ضعيفم ميکنه
I find myself repeating like a broken tune
خودمو در حال تکرار کردن مثل يک نواي بهم ريخته ميبينم
And I'm forever excusing your intentions
و من هميشه اهدافت رو ناديده ميگیرم
And I give in to my pretendings
و تسليم تظاهراتم ميشم
Which forgive you each time
که هردفعه تورو میبخشن
Without me knowing
بدون دونستن من
They melt my heart to stone
اون ها قلبم رو به سنگ تبديل میکنن

And I hear your words that I made up
من حرفات رو ميشنوم که ساخته ي من بودند
You say my name like there could be an us
تو اسمم رو طوري ميگي که انگار ما اي وجود داره
I best tidy up my head, I'm the only one in love
من به بهترين شکل فکر هام رو سر و سامان ميدم، من تنها فرديم كه عاشق شدم
I'm the only one in love
من تنها فرديم كه عاشق شدم

Each and every time I turn around to leave

هر موقع و وقتي که من میخوام ترکت کنم

I feel my heart begin to burst and bleed

احساس ميکنم قلبم شروع به از هم پاشيدن و خونريزي ميکنه

So desperately I try to link it with my head

خیلی نااميدانه سعي ميكنم اينو با سرم پيوند بزنم

But instead I fall back to my knees

ولي در عوض من به زانو ميوفتم

As you tear your way right through me
درحالی که تو از روی (قلب) من رد میشی

I forgive you once again

من تو رو يک بار ديگه ميبخشم

Without me knowing
بدون اینکه بدونم
You've burnt my heart to stone
تو قلب من رو سوزوندی


And I hear your words that I made up
من حرفات رو ميشنوم که ساخته ي من بودند
You say my name like there could be an us

تو اسمم رو طوري ميگي که انگار ما اي وجود داره

I best tidy up my head, I'm the only one in love
من به بهترين شکل فکر هام رو سر و سامان ميدم، من تنها فرديم كه عاشق شدم
I'm the only one in love
من تنها فرديم كه عاشق شدم

Why do you steal my hand
چرا تو دستم رو ميدزدي
Whenever I'm standing my own ground?
هر وقت که من روي زمين (پاي) خودم ايستادم؟
You build me up, then leave me dead
تو منو ميسازي و بعد منو مرده ترك ميكني

Well, I hear your words you made up
خوب من صداي كلماتي که تو ساختيو ميشنوم
So I say your name like there should be an us
پس من اسمتو صدا ميكنم طوري كه انگار باید ما ای باشه
I best tidy up my head, I'm the only one in love
من به بهترين شکل فکر هام رو سر و سامان ميدم، من تنها فرديم كه عاشق شدم
I'm the only one in love
من تنها فرديم كه عاشق شدم




:: بازدید از این مطلب : 1556
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : مهدی عطایی
ت : سه شنبه 18 شهريور 1393
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








سایت بروز است ازتمامی صفحات دیدن کنید

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان +-+ و آدرس irma.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد. ممنون از سرزدنتونخنده






RSS

Powered By
loxblog.Com
http://uplod.ir/y95zzavbvrf3/zxc.MP3.htm zxc.MP3 - 2.3 MB [URL=http://uplod.ir/y95zzavbvrf3/zxc.MP3.htm]zxc.MP3 - 2.3 MB[/URL]

 

ليست وبلاگهای به روز شده
Google

در اين وبلاگ
در كل اينترنت
کد جست و جوی گوگل کسب در آمد و افزایش بازدید - افزایش بازدید و بهبود رتبه در الکسا و گوگل lιlı دانلود ιlιl
تبادل لینک با شما | لینکستان سـوپـر کـد|گالری عکس جهان نما|سوپر کد | کد و ابزار وقالب رایگان|پورتال تفریحی
شارژر همراه پاور بانک گن لاغری مردانه تبادل لینک رایگان تبادل لینک - تبادل لينك چراغ خواب شلمن ارزان ساعت دیواری فانتزی جوک و اس ام اس - جوک و اس ام اس تبادل لینک - تبادل لینک سه طرفه رایگان تبادل لینک - سیستم تبادل لینک سه طرفه رایگان، اتوماتیک و هوشمند سیستم تبادل لینک سه طرفه | نیازتو - سیستم تبادل لینک رایگان عینک آفتابی مارک شیلنگ جادویی مجیک هوز تبادل لینک - تبادل لینک رایگان و افزایش بازدید عكس - عکس تبادل لینک - تبادل لينك تی شرت محرم خرید آموزش پیانو خرید ساعت مچی نیازمندیهای تی صد اداره استاندارد بوشهر - اداره استاندارد بوشهر هاست ویندوز ساعت دیواری فانتزی خرید ساعت کاسیو خرید ساعت مچی توپ لباسشویی گن لاغری اسلیم لیفت شارژر همراه پاور بانک ساعت دیواری پاور بانک پاور بانک پتو اسناگی خرید فانی بافت خرید اینترنتی پتو اسناگی هاست لینوکس پاور بانک پاور بانک مونوپاد ساعت مچی
/div/div div class= div class=/div/div0/divdiv class= /a/div/div/diva href=http://blogers.ir/cod/flash-games/2/ /diva href=http://blogers.ir/cod/flash-games/2/ a href=http://blogers.ir/cod/flash-games/2/ table border=