Hometown Glory


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



به نظر شما کدام یک از موارد برای دانلود مناسب تر است و شما بیشتر می پسندید؟

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 28
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 58
بازدید ماه : 831
بازدید کل : 371486
تعداد مطالب : 95
تعداد نظرات : 9
تعداد آنلاین : 1



I've been walking in the same way as I did
توی مسیری دارم گام برمیدارم که قبلا هم آنجا بودم
Missing all the cracks in the pavement
دلم برای همه ی شکستگی های کف پیاده رو تنگ شده
And tutting my heel and strutting my feet
“Is there anything I can do for you dear? Is there anyone I could call?”
میتونم برات کاری انجام بدم عزیزم ؟ آیا کسی هست که بتونم باهاش تماس بگیرم؟
“No and thank you, please madame, I ain't lost, just wandering.”
متشکرم خانم اما نه . فکر میکنم گم شدم ... فقط دارم پرسه میزنم

Round my hometown

پرسه میزنم دور زادگاه خودم

Memories are fresh

خاطراتم زنده شده

Round my hometown
پرسه میزنم دور محله ی قدیمی خودم
Ooh the people I've met
مردمی که باهاشون آشنا شدم
Are the wonders of my world
عجایب دنیای من هستن
Are the wonders of my world

عجایب دنیای من هستن

Are the wonders of this world
عجایب دنیای من هستن
Are the wonders now
عجایب دنیای من هستن

I like it in the city when the air is so thick and opaque
دوست دارم شهر رو در هوای مه آلود و تیره وتار ببینم
I love to see everybody in short skirts, shorts and shades

دوست دارم همه رو در دامن های کوتاه ، شلوارک های کوتاه و عینک های آفتابی ببینم (استایل قدیم لندنی ها)

I like it in the city when two worlds collide
من زمانی رو دوست دارم که توی شهر 2 کلمه با هم پیوند بخورن
You get the people and the government
تو هم مردم رو داری هم دولتت رو
Everybody taking different sides
هرکسی از یه جبهه حرف میزنه

Shows that we ain't gonna stand shit

ماجراهایی که بر ملا میکنه که چقدر پوچ ایستادیم

Shows that we are united
ماجراهایی که بر ملا میکنه که چقدر یکی هستیم
Shows that we ain't gonna take it
ماجراهایی که بر ملا میکنه که چی فکر میکنیم
Shows that we ain't gonna stand shit
ماجراهایی که بر ملا میکنه که چقدر پوچ ایستادیم
Shows that we are united
ماجراهایی که بر ملا میکنه که چقدر یکی هستیم

Round my hometown
پرسه میزنم دور زادگاه خودم
Memories are fresh
خاطراتم زنده شده
Round my hometown
پرسه میزنم دور محله ی قدیمی خودم
Ooh the people I've met
مردمی که باهاشون آشنا شدم
Are the wonders of my world
عجایب دنیای من هستن
Are the wonders of my world
عجایب دنیای من هستن
Are the wonders of this world
عجایب دنیای من هستن
Are the wonders of my world
عجایب دنیای من هستن
Of my world, yeah
آه بله ، دنیای من
Of my world
دنیای من
Of my world, yeah
آه بله ، دنیای من




:: بازدید از این مطلب : 1573
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : مهدی عطایی
ت : سه شنبه 18 شهريور 1393
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید

<-CommentGAvator->
ارمین در تاریخ : 1393/6/20/4 - - گفته است :
سلام من سید علیرضا رضوی هستم وبلاگ قشنگی دارید اگر خواستید بیاید به وبلاگ من هم سری بزنید . . .


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








سایت بروز است ازتمامی صفحات دیدن کنید

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان +-+ و آدرس irma.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد. ممنون از سرزدنتونخنده






RSS

Powered By
loxblog.Com
http://uplod.ir/y95zzavbvrf3/zxc.MP3.htm zxc.MP3 - 2.3 MB [URL=http://uplod.ir/y95zzavbvrf3/zxc.MP3.htm]zxc.MP3 - 2.3 MB[/URL]

 

ليست وبلاگهای به روز شده
Google

در اين وبلاگ
در كل اينترنت
کد جست و جوی گوگل کسب در آمد و افزایش بازدید - افزایش بازدید و بهبود رتبه در الکسا و گوگل lιlı دانلود ιlιl
تبادل لینک با شما | لینکستان سـوپـر کـد|گالری عکس جهان نما|سوپر کد | کد و ابزار وقالب رایگان|پورتال تفریحی
شارژر همراه پاور بانک گن لاغری مردانه تبادل لینک رایگان تبادل لینک - تبادل لينك چراغ خواب شلمن ارزان ساعت دیواری فانتزی جوک و اس ام اس - جوک و اس ام اس تبادل لینک - تبادل لینک سه طرفه رایگان تبادل لینک - سیستم تبادل لینک سه طرفه رایگان، اتوماتیک و هوشمند سیستم تبادل لینک سه طرفه | نیازتو - سیستم تبادل لینک رایگان عینک آفتابی مارک شیلنگ جادویی مجیک هوز تبادل لینک - تبادل لینک رایگان و افزایش بازدید عكس - عکس تبادل لینک - تبادل لينك تی شرت محرم خرید آموزش پیانو خرید ساعت مچی نیازمندیهای تی صد اداره استاندارد بوشهر - اداره استاندارد بوشهر هاست ویندوز ساعت دیواری فانتزی خرید ساعت کاسیو خرید ساعت مچی توپ لباسشویی گن لاغری اسلیم لیفت شارژر همراه پاور بانک ساعت دیواری پاور بانک پاور بانک پتو اسناگی خرید فانی بافت خرید اینترنتی پتو اسناگی هاست لینوکس پاور بانک پاور بانک مونوپاد ساعت مچی
/div/div div class= div class=/div/div0/divdiv class= /a/div/div/diva href=http://blogers.ir/cod/flash-games/2/ /diva href=http://blogers.ir/cod/flash-games/2/ a href=http://blogers.ir/cod/flash-games/2/ table border=