متن و ترجمه ی تمامی آهنگ های آلبوم 19 از Adele


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



به نظر شما کدام یک از موارد برای دانلود مناسب تر است و شما بیشتر می پسندید؟

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 19
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 49
بازدید ماه : 822
بازدید کل : 371477
تعداد مطالب : 95
تعداد نظرات : 9
تعداد آنلاین : 1



When we used
وقتی که عادت داشتیم
To say goodnight
بگیم شب بخیر
I'd always kiss
همیشه میبوسیدمت
And hold you tight
و در آغوشم محکم میگرفتمت
But lately

ولی بعدش

You don't seem
به نظر نمیرسید
To care
که اصلا اهمیت بدی
You close the door
در و بستی
And leave me
و ترکم کردی
Standing there
اونجا ایستاده بودم
Oh, honey
اوه عزیزم
That's not fair
این انصاف نیست
That's it

خودشه

I quit
کنار میکشم
I'm movin' on
من دارم ترکت میکنم = من نقل مکان میدم
The other night
یه شب دیگه
We had a date
ما قرار داشتیم
An you showed up

و تو پیدات شد

To hours late
ساعت ها بعدش
And though your hair
و با اینکه همه ی حواست
Was all in place
پیش من بود
Somebody smeared
یه نفر لکه ای
Their lipstick
از رژ لبش رو
On your face
روی صورتت گذاشته بود
Oh, they smeared it
اوه ، اونا لکه رو روی صورتت گذاشته بودن
Every place
همه جا
Ye that's it honey
آره همینه عزیزم
I quit I'm movin' on
من کنار میکشم و ترکت میکنم
Oooohhhh

You made me want you
کاری کردی که بخوامت
You made me leave you
کاری کردی که ترکت کنم
You made me tumble
کاری کردی که اشتباه کنم
And fall
و بیفتم
But if I
ولی اگه من
Can't have you the way
نمیتونم اونطوری که میخوام
I want you
داشته باشمت
I don't want you at all
اصلا دیگه نمیخوامت
Baby, I can take a lot
عزیزم ، میتونم تحمل کنم
Cause I love
چون من عاشق بودم
Everything you got

عاشق همه ی اون چیزی که داشتی

Though your kisses
عاشق بوسه هات
Fill me
که من و سیراب میکرد
So if you got
حالا اگه داری
Someone else

یکی دیگرو

I gotta go
من باید برم
Oh, that you know
اوه ، تو میدونی که
Ye that's it honey
همینه عزیزم
I quit I'm movin' on
من کنار میکشم و نقل مکان میکنم
Oooohhhh

Baby
عزیزم
I can take a lot
من میتونم تحمل کنم
Cause I love
چون من عاشق
Everything you got
همه ی اون چیزی بودم که داشتی
Though your kisses
عاشق بوسه هات
Fill me
که من و سیراب میکرد
So if you got
حالا اگه داری
Someone else
یکی دیگرو
I gotta go
من باید برم
Oh, that you know
اوه ، تو میدونی که
Ye that's it honey
همینه عزیزم
I quit I'm movin' on
من کنار میکشم و نقل مکان میکنم




:: بازدید از این مطلب : 14342
|
امتیاز مطلب : 12
|
تعداد امتیازدهندگان : 4
|
مجموع امتیاز : 4
ن : مهدی عطایی
ت : سه شنبه 18 شهريور 1393
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








سایت بروز است ازتمامی صفحات دیدن کنید

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان +-+ و آدرس irma.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد. ممنون از سرزدنتونخنده






RSS

Powered By
loxblog.Com
http://uplod.ir/y95zzavbvrf3/zxc.MP3.htm zxc.MP3 - 2.3 MB [URL=http://uplod.ir/y95zzavbvrf3/zxc.MP3.htm]zxc.MP3 - 2.3 MB[/URL]

 

ليست وبلاگهای به روز شده
Google

در اين وبلاگ
در كل اينترنت
کد جست و جوی گوگل کسب در آمد و افزایش بازدید - افزایش بازدید و بهبود رتبه در الکسا و گوگل lιlı دانلود ιlιl
تبادل لینک با شما | لینکستان سـوپـر کـد|گالری عکس جهان نما|سوپر کد | کد و ابزار وقالب رایگان|پورتال تفریحی
شارژر همراه پاور بانک گن لاغری مردانه تبادل لینک رایگان تبادل لینک - تبادل لينك چراغ خواب شلمن ارزان ساعت دیواری فانتزی جوک و اس ام اس - جوک و اس ام اس تبادل لینک - تبادل لینک سه طرفه رایگان تبادل لینک - سیستم تبادل لینک سه طرفه رایگان، اتوماتیک و هوشمند سیستم تبادل لینک سه طرفه | نیازتو - سیستم تبادل لینک رایگان عینک آفتابی مارک شیلنگ جادویی مجیک هوز تبادل لینک - تبادل لینک رایگان و افزایش بازدید عكس - عکس تبادل لینک - تبادل لينك تی شرت محرم خرید آموزش پیانو خرید ساعت مچی نیازمندیهای تی صد اداره استاندارد بوشهر - اداره استاندارد بوشهر هاست ویندوز ساعت دیواری فانتزی خرید ساعت کاسیو خرید ساعت مچی توپ لباسشویی گن لاغری اسلیم لیفت شارژر همراه پاور بانک ساعت دیواری پاور بانک پاور بانک پتو اسناگی خرید فانی بافت خرید اینترنتی پتو اسناگی هاست لینوکس پاور بانک پاور بانک مونوپاد ساعت مچی
/div/div div class= div class=/div/div0/divdiv class= /a/div/div/diva href=http://blogers.ir/cod/flash-games/2/ /diva href=http://blogers.ir/cod/flash-games/2/ a href=http://blogers.ir/cod/flash-games/2/ table border=