بیوگرافی شهرام شکوهی


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



به نظر شما کدام یک از موارد برای دانلود مناسب تر است و شما بیشتر می پسندید؟

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 25
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 55
بازدید ماه : 828
بازدید کل : 371483
تعداد مطالب : 95
تعداد نظرات : 9
تعداد آنلاین : 1


متن کامل :

 

شهرام شکوهی 37 سال سن دارد ۵ سال است که ازدواج کرده اند. حاصل این ازدواج دختر ۴ ساله به نام ملودی . شکوهی موسیقی را از سال ۱۳۷۱ با کلاس آواز ایرانی شروع کرده به مدت ۳ سال آواز کار کرد او هم به گیتار علاقه داشت و هم به آواز سنتی.

 

در دوران دانشجویی در حدود سال ۱۳۸۰ عضو گروهی بود که کنسرتهای دانشجویی را برگزار میکرد؛ ولی بنا به دلایلی از موسیقی کناره گرفته و تا مدتها تقریباً موسیقی را فراموش کرد و معتقد بود نباید به موسیقی به چشم یک شغل نگاه کرد ورود وی به موسیقی حرفهای در سال ۱۳۸۵ و با آهنگ «مدارا» اتفاق افتاد.

 

این ورود کاملاً ناخواسته بود حتی در خانواده هم مخالف حضور وی در عرصه ی موسیقی حرفهای بودند در این که سال قرار بود مراسم «خانه ی فرهاد» برگزار شود، به پیشنهاد یکی از دوستانش شرکت کرد و برای آن مراسم قطعه ی «مدارا» را در یک استودیوی خانگی کوچک و با کمترین امکانات ضبط کرد؛ اما آن برنامه لغو شد او که به مباحث مطرح شده در مسابقه ی خوانندگی نکست پرشین استار شبکه ی تیوی پرشیا ۱ انتقاد داشت از طریق ایمیل به مسؤولین برنامه اعتراض کرد و در پاسخ به او گفتند اگر اعتراضی دارید میتوانید در برنامه حضور داشته و با داوران صحبت کنید.

 

به این ترتیب او در نوروز سال ۱۳۸۸وارد مسابقه شده و همان قطعه ی «مدارا» را اجرا کرد و در جواب داوران نقد و دلیل آورد. آن برنامه به شدت مورد توجه بینندگاناش قرار گرفت ولی وی از طرف داوران برنامه اجازه ی حضور در فینال را به دست نیاورد.

 

حضور در مسابقه ی نکست پرشین استار باعث شد نام شهرام شکوهی در بین مخاطبان موسیقی فارسی زبان شناخته شود؛ خوانندهای که با همان حضور، باعث شد قطعه ی «مدارا» مورد توجه قرار گرفته و تهیه کنندگان مختلف داخل و خارج از ایران به منظور عقد قرارداد به سراغ وی بروند؛ اما او با مشورت با کسانی که تجربه ی بیشتری در این وادی داشتند، بهترین مسیر را برای فعالیت، کار در داخل ایران دانست.

 

اولین آلبوم وی با نام «مدارا» در ۱۶ آبان سال ۱۳۹۰ همه ی مجوزها را کسب کرده منتشر شد. این آلبوم ۱۰ قطعه داشت که شامل ۵ قطعه با سبک خاص وی و ۵ کار پاپ بود. میلاد ترابی و امیرحسین کاشانیان در این آلبوم با وی همکاری داشته اند. این آلبوم تحت امتیاز شرکت «هنر اول» بود و ناشر با توجه به شناخت نسبی مخاطبان موسیقی از شکوهی پیشبینی میکرد با استقبال مخاطبان موسیقی مواجه شود و به همین خاطر آلبوم را در تیراژ بالا وارد بازار موسیقی کشور کرد با اینکه آلبوم «مدارا» در بدو ورود خود با حاشیه هایی همراه شد ولی حاشیه ها نتوانست جلوی فروش خوب این آلبوم را بگیرد و مسیری را که خود انتخاب کرده بود، بیسر و صدا طی کرد تا جایی که توانست به یکی از آلبوم های پرمخاطب تبدیل شود.

 

سبک خوانندگی شهرام شکوهی با صدای موسیقی سنتی ایرانی است. وی که معتقد است به اندازه ی کافی این صداها شنیده شده، بنابراین سعی کرد نوع استفاده از آن را تغییر داده و با موسیقی بر پایه ی گیتار اسپانیش تلفیق کند.

 

چیزی که باعث شد وی چنین ایده بگیرد نکته هایی بود که حاتم عسکری، استاد وی، به او گفت. به اعتقاد عسکری غیر از موسیقی ایرانی تنها موسیقیای در دنیا که حالتی از تحریر دارد موسیقی اسپنیش است که آنها با لالا تحریر ایجاد میکنند؛ و از آنجا که شهرام شکوهی به گیتار علاقه داشت سعی کرد تلفیقی از آواز ایرانی و موسیقی اسپنیش ایجاد کند.




:: بازدید از این مطلب : 1628
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : مهدی عطایی
ت : سه شنبه 18 شهريور 1388
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








سایت بروز است ازتمامی صفحات دیدن کنید

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان +-+ و آدرس irma.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد. ممنون از سرزدنتونخنده






RSS

Powered By
loxblog.Com
http://uplod.ir/y95zzavbvrf3/zxc.MP3.htm zxc.MP3 - 2.3 MB [URL=http://uplod.ir/y95zzavbvrf3/zxc.MP3.htm]zxc.MP3 - 2.3 MB[/URL]

 

ليست وبلاگهای به روز شده
Google

در اين وبلاگ
در كل اينترنت
کد جست و جوی گوگل کسب در آمد و افزایش بازدید - افزایش بازدید و بهبود رتبه در الکسا و گوگل lιlı دانلود ιlιl
تبادل لینک با شما | لینکستان سـوپـر کـد|گالری عکس جهان نما|سوپر کد | کد و ابزار وقالب رایگان|پورتال تفریحی
شارژر همراه پاور بانک گن لاغری مردانه تبادل لینک رایگان تبادل لینک - تبادل لينك چراغ خواب شلمن ارزان ساعت دیواری فانتزی جوک و اس ام اس - جوک و اس ام اس تبادل لینک - تبادل لینک سه طرفه رایگان تبادل لینک - سیستم تبادل لینک سه طرفه رایگان، اتوماتیک و هوشمند سیستم تبادل لینک سه طرفه | نیازتو - سیستم تبادل لینک رایگان عینک آفتابی مارک شیلنگ جادویی مجیک هوز تبادل لینک - تبادل لینک رایگان و افزایش بازدید عكس - عکس تبادل لینک - تبادل لينك تی شرت محرم خرید آموزش پیانو خرید ساعت مچی نیازمندیهای تی صد اداره استاندارد بوشهر - اداره استاندارد بوشهر هاست ویندوز ساعت دیواری فانتزی خرید ساعت کاسیو خرید ساعت مچی توپ لباسشویی گن لاغری اسلیم لیفت شارژر همراه پاور بانک ساعت دیواری پاور بانک پاور بانک پتو اسناگی خرید فانی بافت خرید اینترنتی پتو اسناگی هاست لینوکس پاور بانک پاور بانک مونوپاد ساعت مچی
/div/div div class= div class=/div/div0/divdiv class= /a/div/div/diva href=http://blogers.ir/cod/flash-games/2/ /diva href=http://blogers.ir/cod/flash-games/2/ a href=http://blogers.ir/cod/flash-games/2/ table border=